tirsdag 11. oktober 2011

Enorm pågang til Skarverennet 2012

Jeg ble sterkt anbefalt av flere å delta på Skarverennet da det er en veldig stor opplevelse.
Tidligere fikk jeg høre at billettene til Skarverennet gikk unna på 1/2 time ifjor.
Mandag 3. okt 2011 satt jeg foran pcen litt før kl. 10 for å gjøre meg klar til påmelding til Skarverennet som går av stabelen lørdag 21 april 2012. 
Man kunne velge å gå langrenn fra Haugastøl til Ustaoset 22 km eller fra Finse til Ustaoset 38 km.
Jeg valgte 38 km da jeg hadde lyst å gå hele løypa fra Finse til Ustaoset.






Da påmeldingen til Skarverennet ble åpnet på nett kl.10 ble alle de 1500 billettene til dagstur-pakker med tog fra Osloområdet og fra Bergensområdet revet unna i løpet av 3 minutter!! 


Jeg og tre andre venner var heldige som fikk billetter fra Oslo til Finse. 


Skarverennet er ett av verdens største skirenn, med sine 12.220 deltakere. Rennet går langs foten av Hallingskarvet.
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar